انتظار نداشتم

عاشقانه من و پدرم با خدا

just love god and father

 زندگی رو با تموم خوبیا و بدیاش دوس دارم همیشه فک می کردم اگه دوباره متولد شم دوباره همین مسیر زندگی رو تکرار می کردم از همه جاش راضیم حتی وقتی که مرگ رو داشتم تجربه می کردم یا ته نومیدی بودم الان که نشستم به گذشته نیگا می کنم می بینم همه اون چیزا لازمه و مقدمه یه موفقیت بوده که من اون لحظه  نمی دیدم  ولی انتظار نداشتم..................

که عزیز دلم کسی که تموم زندگیمو تموم تجربه هامو تموم اسرار مگو رو براش گفتم که حداقل اون لازم نباشه تجربه هایی مثه مرگ یا ته نومیدی رو داشته باشه پیش من نقاب بزنه و بخواد منو گول بزنه و اونی نباشه که بود دلم گرفته ...................تو خوب بودی همین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 10 خرداد 1394برچسب:,ساعت16:23توسط hamid shahin | |